25 јули 2007

За прекарите

Прво бев Зоран и, како што знаете, Зоки Поки беше измислица на Лидија:
Не ќе постоеше Зоки Поки, ако не постоеше оваа Лидија. Оваа Лидија што е голема до моево колено и што има очи како џамлии.
Подоцна, благодарение на Лидија, повторно станав Зоран:
Но наеднаш, токму пред него, нешто како да ја запре и таа рече:

- О, Зо... Зоране...
И бев Зоран некое време, кога една вечер доаѓа Толе, напушен, среден - фрула. Ми дава една двојка и ми вели:

- Оваа специјално за тебе ја носам Зоране. Опасно добра ганџа.

И одиме да пушиме во градинката, на клупите. Седиме, се зезаме, муабет.

- Навистина добра, - велам јас - кај ја најде бе Толе? Мајстор си за ганџа значи: Толе Ганџа.

- Ако јас сум Толе Ганџа, - ми одговара Толе - ти си Зоки Коки... ебате џанакот...

И прснавме од смеење.

После некое време отидовме да се ладиме со пиво. Повеќето работи ги заборавивме, но прекарот ми остана. Сепак, за разлика од претходниот овој не го кажувам дома.

Нема коментари: