22 јули 2007

Кој е Зоки Коки и, ако сакате да го запознаете, каде можете да го најдете

Јас сум.

И тоа, прилично сум обичен, како кој и да е. Не сум некој голем спортист иако порано играв фудбал во маало. Ни умствено не се истакнувам премногу иако во осмо одделение победив на републичкиот натпревар по математика. Сега сум некако просечен и ова важи за речиси сите кои ги познавам.

За разлика од „Поки“ овој прекар ми го закачи Толе. Их, што работи имаме правено со него. Има време ќе ви раскажам.

Ако сакате да ме запознаете подобро може да читате што ќе раскажувам овде. Ќе има тука доволно приказни. Но, ако читањето не ви е баш по мерак можете лесно да ме најдете. Висам на вообичените места во градот.

Книгата за мене вели:
Барајте го и секако ќе го најдете.

И, запомнете не морате да одите премногу далеку.

Зашто, можеби Зоки Поки ќе ви заприлега на некого од вас, па дури можеби и... на вас самите?
И да ви кажам право си заприлегам со повеќе мои пријатели. Со Толе сме екипа, а и Лидија уште е тука. Ви текнува на Лидија?
Една Лидија што е голема до моево колено и што има очи како џамлии.
Повисока е сега Лидија, а знае и штикли да носи кога е така расположена. Сѐ уште има очи како џамлии и секси е.

Нема коментари: