26 јули 2007

Со што може да се купи сиот свет

Немаше дилема што треба да купам со последните 100 денари. Влегувам во аптека и застанувам на шалтерот. Додека дојде аптекарката од задната соба зад мене се наредија еден дедо и една средовечна жена.

Почнав да се препотувам небаре ќе ја ограбувам аптеката. Добро е што не сум во маалската аптека си велам во себе.

- Кажи дечко - вели аптекарката.

- Ко... кондоми едно пакетче ако може - вкочането одговарам јас.

Како по некакво глупаво сценарио дедото зад мене се накашлува. Јас ги подавам парите, а аптекарката ми дава кесиче во кое ги ставила кондомите. Тргнувам да си одам, а таа ме враќа:

- Дечко заборави кусур и сметка.

Ја пружам раката и ситните парички се распрскуваат по подот. Собирам тоа што можам и истрчувам надвор. Навистина, добро е што не сум во маалската аптека.

Кондомите ги имам в џеб. Durex Select, во бои, со различен мирис... баш како што Лидија отсекогаш сакаше:
- Сакам зелено, сино, бело, жолто... Тоа сакам.

- Тоа не може да се купи - вели Зоки. Што сакаш ти, всушност?

- Сакам сѐ, - вели Лидија - сѐ зелено, сино, бело, жолто... и веќе сака да плаче.

- Како сѐ, сѐ? Сѐ што лета, сѐ што оди, сѐ што има? Сиот свет?

- Да, - вели Лидија - сиот свет зелен. црвен, жолт, син...
Со Лидија сме заедно веќе некое време. И супер ни е. Се познаваме добро. Та толку време се дружиме. Затоа и ова со сексот го теравме полека. Кога ќе дојде тогаш.

Вчера ми се јави и ми кажа дека некои нејзини колешки одат дома за викенд и дека им го земала клучот од собата во студенсткиот дом. Подобра прилика, со оглед на ограниченоста на нашите простори за домување, здравје.

Пристигнувам на автобуската близу домот. Таму се чекаме. Лидија веќе пристигнала Ме гледа прашално, а јас тргнувам да ја прегрнам.

- Купи ли? - ме прашува Лидија - Кажи ми дека купи...

- Купив. - ѝ одговарам јас.

И тргнавме кон собата во домот.

Не беше којзнае што, но беше со Лидија. Таа вечер, исто како некогаш, си го подаривме сиот свет.

2 коментари:

Анонимен рече...

лидија чудна девојка
никогаш не е ладна
се што таа сака
за кур да е гладна

Анонимен рече...

Доброго времен суток,

Надежная и проверенная [url=http://popplers.ru/]партнерская программа[/url] [b]Popplers.ru[/b] предлагает Вам сотрудничество на выгодных условиях. Мы покупаем ваш ру трафик по выгодным ценам. Владельцам сайтов, вебмагазинов и веб мастерам мы предоставляем выгодные условия, отзывчивую поддержку и проффесиональный подход в непростом бизнесе рунета.
отличная возможность быстро заработать, выгодная рефферальная программа, направьте ваш ру трафик в нужное русло, в русло прибыли которое принесет вам [url=http://popplers.ru/]Партнерка[/url] [b]Popplers.ru[/b] . Вывод средств в WebMoney или PayPal, возможность срочных выплат в любой день недели, персональный подход к каждому партнеру.

Наши расценки за 1000 уникальных переходов:

DoorWays - 6у.е.
Popunder - 5у.е.
CJ - 5 у.е.
Clickunder - 4 у.е.

Ждем Вас на пути к успеху!

Support: 498994074